אימון רגשי ילדים ונוער
בעולם הלחוץ של היום, ילדים ובני נוער לא תמיד מצליחים לנהל נכון את הקשיים הרגשיים שאיתם הם מתמודדים. לא תמיד יש את המילים להסביר מה הם מרגישים. באימון רגשי אני עוזרת להם להתחבר לעצמם, להבין מה עובר עליהם ולפתח כלים פרקטיים פשוטים לוויסות רגשי, ביטחון עצמי, אמונה ביכולות שלהם ויכולת תקשורת עם הסביבה.
אנחנו עובדים יחד, בתהליך ממוקד על פחדים, דימוי עצמי, קושי חברתי, ריצוי יתר, התפרצויות או קושי לשתף. אני רואה כל ילד כמכלול שלם: רגש, גוף ומחשבה ועוזרת לו למצוא בתוכו את הכוחות.
הדרכת הורים
בהדרכות אני פוגשת הורים שמרגישים שהם ניסו הכול: שיחות, ענישה, תגמולים וכלום לא באמת עובד לאורך זמן. כאן נכנסים כלים מעשיים, רגשיים ועמוקים יותר.
אנחנו לומדים יחד להציב גבולות בצורה מקרבת ולא שיפוטית, להבין את שפת ההתנהגות של הילד, להבין את הדרך המוטעית של הילד להשגת השייכות, להתמודד עם כעסים, התקפי זעם והתפרצויות, וליצור בבית אווירה של שיתוף, הקשבה וחיבור.
אני מלווה גם הורים לילדים עם קשיי קשב ותקשורת בתפקוד בינוני־גבוה, מתוך ראייה הוליסטית של המשפחה כולה.
בנוסף, אני מטפלת מוסמכת בשיטת SPACE – טיפול מונחה הורים לחרדות ו־OCD ומעניקה מענה רגשי וכלים מותאמים לכל משפחה.
הוראה מתקנת
פרטני ובקבוצות, למידה בהוראה מתקנת אני משלבת כלים פדגוגיים עם רגש והבנה עמוקה של הילד. המטרה היא לא רק לשפר ציונים, אלא להחזיר לילד את האמונה בעצמו ואת חדוות הלמידה.
אני מתמקדת בזיהוי פערים, חיזוק תהליכי קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא וחשבון, תוך שימוש באסטרטגיות למידה מותאמות אישית.
הלמידה נעשית דרך משחק, חוויה ותחושת הצלחה כי ילד שמרגיש שמצליח, המוטיבציה משתפרת ועולה.
בקבוצות למידה
הילדים מתחלקים לקבוצות קטנות על פי רמות, ובכל מפגש הם חווים למידה דרך חוויה, משחק, שיח ויצירה. אנחנו עובדים על תחומי השפה והחשבון, אך גם על התמדה, שיתוף פעולה, ביטוי רגשי.
כל ילד מקבל את המקום שלו, את הקצב שלו ואת ההרגשה שהוא חלק ממשהו גדול.
המפגשים חד שבועיים.
הכנה לכיתה א'
המעבר לכיתה א׳ הוא אחד השלבים המשמעותיים ביותר בחיי הילד. ההכנה משלבת היבטים לימודיים, רגשיים וחברתיים, מתוך הבנה שילד מוכן הוא ילד רגוע ובטוח בעצמו.
במפגשים אנחנו מתרגלים הכרת אותיות וצלילים, צליל פותח וסוגר, כתיבה פונטית, זיהוי מספרים ופעולות חשבון בסיסיות, מוטוריקה עדינה וכתיבה נכונה ועוד המון.
שימת דגש רב על ביטחון עצמי, יכולת התמדה, ויסות רגשי, מיומנויות חברתיות, הקשבה לאחר ותחושת מסוגלות, כל מה שילד צריך כדי להרגיש שהוא יכול.
המפגשים חד שבועיים.